Gran ambient a la sortida de la segona etapa de La Vuelta Ciclista a Espanya 2023 des del Port de Mataró
El Port de Mataró ha acollit aquest diumenge 27 d’agost la sortida de la segona etapa de La Vuelta Ciclista a Espanya 2023. L’esdeveniment ha estat una mostra de l’entusiasme i la passió que acompanyen aquesta competició ciclista de renom internacional.
Tot i estar marcada per la intensa pluja, la sortida ha comptat amb un gran ambient, amb centenars de mataronins i aficionats al ciclisme que s’han apropat fins al Port per ser testimonis d’aquesta cita esportiva, per la qual el Port ha habilitat diferents espais dedicats als equips i els ciclistes, els mitjans de comunicació, l’organització i el públic.
El control de signatures va tenir lloc a les 11:45 hores i, una hora més tard, donava sortida el recorregut neutralitzat que va recórrer diferents punts de la ciutat, que s’ha bolcat totalment amb la celebració d’aquesta prova que, per primer cop, tenia Mataró com a protagonista.
Des del Port de Mataró volem agrair a l’organització la confiança depositada en nosaltres per acollir la sortida d’aquesta segona etapa de La Vuelta, així com a les autoritats i al públic que, tot i el mal temps, va omplir d’un gran ambient les nostres instal·lacions.
També volem agrair als treballadors del Port per la feina feta que, a més, es va haver de combinar amb més d’una vintena de intervencions en embarcacions afectades per les fortes pluges. Per últim agrair la comprensió i col·laboració dels amarristes i operadors, que han vist afectada l’activitat normal del Port, que es va recuperar un cop finalitzada la sortida.
Seguim apostant per l’esport i l’economia blava, acollint esdeveniments de primer nivell que col·loquen la nostra ciutat i el nostre Port en primer línia.



























