Les instal·lacions del Port de Mataró ja compten amb 5 nous punts d’intèrfon directe al centre de control del Port per facilitar la comunicació entre visitants i treballadors en cas d’emergència.
Dels cinc intèrfons, tres d’ells estan col·locats al dic de recer —concretament, als dos extrems i a la corba—, un davant de la bugaderia i l’últim, a la benzinera. Així doncs, inaugurem els primers intèrfons directes disponibles arreu de les infraestructures del port, especialment a les principals zones d’activitat nàutica i pesquera.
Des del Port de Mataró volem posar en valor aquesta mesura, que juntament amb les 122 càmeres establides recentment, han permès incrementar la seguretat i control de les instal·lacions del port.
Atenció a l’usuari
Horari d'oficines:
Dll-Dv. 9,30-17:00
Ds-Dg i festius 10-12:30
41º 32'N – 002º 26'E
Canal 9 VHF
Àrea Comercial
Sostenibilitat
Actualitat
Centre control 24h
937 908 530
Salvament marítim
900 202 202
Ràdio VHF (Port)
Canal 9
Emergències
112