Webcams del port

Un estiu ple d’activitats per a tots els públics al Port de Mataró!

Durant el mes de juliol al Port de Mataró acollirem una gran varietat d’activitats i propostes emocionants per gaudir de l’estiu al màxim. Amb una àmplia oferta, el Port es consolida com un destí de referència per a tots els amants del mar i les activitats a l’aire lliure.

El dissabte 1 de juliol, la jornada començarà amb un taller de gestió de l’estrès, que tindrà lloc a la carpa situada davant de Seven Seas, de 9h a 13h. És una oportunitat per aprendre tècniques de relaxació i trobar l’equilibri interior. A la tarda, a partir de les 17h i fins a la mitjanit, el port vibrarà amb un concert al Seven Seas, on es podrà gaudir de música en directe i un ambient alegre i festiu.

El diumenge 2 de juliol, el port rebre l’arribada de 100 motos que es dirigiran al restaurant Toni3 per gaudir d’un esmorzar conjunt. S’ha habilitat una zona reservada a la plaça de l’Hotel Atenea per aparcar les motos, i s’ubicaran dues paradetes al costat del restaurant per a aquells que vulguin explorar productes relacionats amb el món del motor.

El dimecres 5 de juliol, els aficionats a l’adrenalina tindran l’oportunitat de participar en una emocionant activitat de Laser tag, que tindrà lloc als aparcaments del 50 al 90. Serà una experiència única per competir en un ambient ple de diversió i estratègia. El 7 de juliol, de 18h a 22h, se celebrarà el Mercat de Marxant, una oportunitat perfecta per explorar una àmplia gamma de paradetes situades a la zona del carril bici de la part alta de la zona comercial. El mercat oferirà una selecció de productes únics i artesanals per als visitants interessats en trobar articles especials i sorprenents.

El dissabte 8 de juliol, es durà a terme una regata que promourà la inclusió i la diversitat. La regata inclusiva se celebrarà de 11h a 13h, i l’entrega de premis tindrà lloc a la plaça de l’hotel cap a les 13:30h. És una ocasió per celebrar l’esport i la igualtat d’oportunitats.

El divendres 14 de juliol, de 18h a 22h, es repetirà el Mercat de Marxant a la zona del carril bici de la part alta de la zona comercial. Serà una nova oportunitat per descobrir i adquirir productes singulars i autèntics, i gaudir d’una nit agradable al port.

El diumenge 16 de juliol, el port serà l’escenari del Campionat de Catalunya de Rem amb la participació de 15 equips. L’acte es podrà gaudir des del moll S i el passeig superior/mirador, que es convertiran en llocs privilegiats per presenciar aquest esdeveniment esportiu d’importància, ja que la regata es desenvoluparà en paral·lel a l’espigó de Migjorn (en direcció al mirador), de 9 a 14h.

El mateix diumenge 16 de juliol, cap a les 19h, es durà a terme la processó del Carme, en què la patrona dels mariners arribarà a Mataró per mar. Es realitzarà el desembarcament de la Verge i el pas de la processó, que marxarà cap al Cargol des de la sortida principal del port. Aquesta activitat especial tindrà una afectació al Cargol, que romandrà tallat aproximadament de 20h a 21h durant la sortida del pas de la processó. L’accés a aquesta zona es farà a través de l’Arquera.

El diumenge 23 de juliol, de 9h a 10:30h, se celebrarà una nova edició de la Travessa nedant al Port, en el marc de les festes de Les Santes de Mataró. Durant aquesta activitat, hi haurà restriccions de trànsit marítim a l’interior del port, segons les necessitats de la travessa. S’aniran donant les pertinent indicacions al respecte per megafonia i pel canal 9 VHF.

Des del Port de Mataró continuem oferint un ampli ventall d’activitats per a tots els gustos i edats, consolidant-nos com un destí de referència per a les persones que busquen gaudir de l’estiu i de l’ambient marítim. No dubteu a visitar-nos i participar en aquestes activitats!

Mataró, 28 de juny de 2023 

Subscriu-te a La Bocana, el butlletí trimestral del Port de Mataró