Zona de competició de la prova puntuable per al Campionat de Catalunya en la modalitat esportiva de Caçafotosub en Apnea
El diumenge 23 de maig, prova puntuable per al Campionat de Catalunya en la modalitat esportiva de Caçafotosub en Apnea.
La concentració d’esportistes està prevista a les 8:00 hores al pàrquing del port de Mataró, des d’on se sortirà en embarcació comunitària cap a la zona de competició. A les 14:00 hores es tornarà al port per a la descàrrega de les fotografies capturades al local de l’SPAS.

La prova prevista per al diumenge 23 de maig, és puntuable per al Campionat de Catalunya en la modalitat esportiva de Caçafotosub en Apnea, tindrà una durada de 5 hores durant les quals els esportistes treballaran a pulmó lliure capturant fotogràficament, el màxim nombre de peixos d’espècies diferents.
Inscripcions aquí Informació i contacte: 639119093 | annamaria@blaumar.cat